Afscheid

2 oktober 2016 - Helvoirt, Nederland

Hoi allemaal, mijn een na laatste dagje slapen in mijn eigen bedje. Of nou ja slapen als ik een beetje kan slapen van de spanning. Want wat is die voorpret om naar de reis toe te leven snel voorbij gegaan zeg. Gevlogen gewoon, echt totaal anders als vorig jaar met Curaçao. Maarja nu ga ik dan ook een heel stuk verder weg. Op naar skippy de kangoeroe!

Vandaag heb ik mijn afscheidsborrel gehouden met allemaal lekkere hapjes natuurlijk voor mijn lieve familie, vriendjes en vriendinnetjes. Ik heb het mooi klein gehouden omdat ik nou eenmaal niet zo goed in afscheid nemen ben, dus geen mega feest voor mij! Ik ga iedereen zo missen maar ik hoop dat als ik daar ben daar misschien niet een de tijd voor ga hebben om te missen, als dat zo is gaat het tenminste goed met mij en heb ik het naar mijn zin! :)

Ik besef het nu nog niet echt dat ik overmorgen gewoon al in het vliegtuig zit en mijn droom waar ga maken, ja hij gaat dus echt uitkomen. Misschien komt dat dan pas als ik op Schiphol sta en afscheid neem van mijn lieve paps en mams. Dan komt er vast wel een traan of een hele bak tranen! Ik ga het meemaken en laat het gewoon allemaal over me heen komen.

Mijn backpack staat gepakt en wel klaar, hij is 13 kilo mmm of dat te zwaar is kom ik on the road wel achter haha maar voor nu als ik hem om heb is het goed te doen!

Ik ga nu stoppen met schrijven en wat proberen te slapen in mijn eigen fijne bedje. Jullie gaan weer van me horen!!

Houdoe!

1. Danny:
    2 oktober 2016
    Heel veel plezier met deze grote reis xxx
  2. Peter en Kitty Rijkers:
    3 oktober 2016
    heel veel plezier en ga ook echt genieten ... niet zo van ja hoor maar echt in je opnemen en genieten want de tijd vliegt voor bij
    have fun