Welkom op mijn reisblog

27 september 2016 - Helvoirt, Nederland

Hallo

Lieve vrienden, familie en mensen die het gewoon leuk vinden om mijn reis te volgen. Zoals vele van jullie al weten vertrek ik over precies een week (4 oktober) op mijn droomreis naar Indonesië, Australië en Nieuw Zeeland. Mega spannend!! Hierbij dan ook mijn eerste blog voordat ik echt On Tour ga.

Afscheid:

Deze week is het een week van afscheid nemen, Ik ben er nou achter dat ik hier totaal niet van houdt en hier niet zo goed in ben, met een lach en een traan ben ik weg gegaan bij mijn huidige werk. Hier had ik het super naar mijn zin dus het was extra moeilijk om deze grote stap te zetten. Ook zal ik nog afscheid nemen van mijn super vriendengroep 'De Mafkezen' dat zal ook nog wel even lastig zijn. Maar over een week ga ik wel mijn droom uitlaten komen hoe eng en spannend het ook is het wel de juiste beslissing dat ik dit nu ga doen! Anders doe ik het namelijk nooit meer, dit is het goede moment.

Inpakstress:

Momenteel ben ik ook bezig om mijn backpack in te pakken, pff dat is nog best lastig haha, wat neem ik wel en niet mee, welke kledingstukken zijn handig voor op reis, waar moet ik mijn spullen in opbergen. Tasje hier vakje daar, toch niet zo 1 2 3 gedaan zoals ik dacht. Gelukkig is er op internet veel te vinden over hoe je je backpack zo makkelijk mogelijk inpakt. Ideaal voor Joyce dus! Het Slapen op het moment gaat ook niet zo geweldig, veel dingen aan mijn hoofd en ik ben zelfs in mijn slaap aan het nadenken hoe ik het beste mijn backpack inpak en welke laatste dingen ik nog allemaal moet gaan regelen. Het stressen zal er wel allemaal bij horen volgens mijn noemen ze dat vakantiestress, achja nog een weekje volhouden en dan kan ik gaan relaxen met een drankje in m'n hand op een mooi wit strand en het zonnetje op mijn gezicht. Die gedachten maakt al veel goed.

Nou lieve mensen dit was mijn eerste berichtje, Ik ga weer snel verder met inpakken. Jullie horen volgende week weer van me.

Houdoe!

Past tommy er nog bij Backpack